فازهای روابط ی در میانه زندگی مشترک طرفین

جمعه 27 آبان 1401
22:44
هیمس

مقاله ای بر مراحل مهم روابط جنسی همسران (زوجین)

مراحل مهم روابط جنسی همسران

روابط جنسی شامل ۳ فاز مهم است. در ابتدای فاز شور و شوق فراوان بین هسران دیده می شود و همچنی فازی که با گذشت از یک دوران سخت به آن می رسند در مرحله ی آخر دنبال می شود.

فازهای روابط جنسی در میانه زندگی مشترک طرفین

روابط جنسی و رابطه زناشویی از مهمترین روابط بین طرفین است که می تواند استحکام آن سبب استحکام زندگی نیز گردد. پس بیهوده نیست که پژوهشگران به تحکیم روابط زناشویی و جنسی تاکید می ورزند چرا که این روابط اگر بخوبی شکل نگیرد موجب طلاق عاطفی طرفین می شود.

 نکته کاربردی برای رابطه جنسی موفق

فاز نخست: رفتن به ماه عسل

داشتن روابط جنسی در ماه عسل زوجین

کاملا طبیعی است در دوران ماه عسل همه چیز عالی است چرا که اوج فوران محبت بین همسران در این دوره است. اشتیاق و کشش جنسی به مراتب بیشتر از دیگر دوران است و نعوظ به خوبی شکل می گیرد. البته لازم به ذکر است بعضی از زوجین مستقیما وارد زندگی می شوند و این دوره را سپری نمی کنند که شاید برایشان تبعات خوبی را به همراه نداشته باشد. ماه عسل جنسی دقیقا مانند ماه عسل واقعی روزی به اتمام می رسد و زوجین را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در پایان این زمان زوجین ممکن است ۲ نوع رفتار را از خود بروز دهند. ۱. برقراری ارتباط و ۲. تن دادن به ادامه زندگی

پیشنهادات مردانه:

قرص ویگرکس پلاس بزرگ کننده الت

بیگ رایز تاثیر گذارترین داروی ضخامت الت

ویاگرای مردانه داروی دیر انزالی نیمه گیاهی

فازهای اصلی و مهم روابط جنسی

فاز دوم:ارتباط بین همسران ( مردانه و زنانه)

وقتی دو طرف رفتار دوم یعنی دل دادن به زندگی را انتخاب و اولویت خود قرار می دهند، یعنی اینکه به یک باور معروف ولی غلط به این معنا که با گذشت زمان اشتیاق از بین می رود و زندگی روزمره دشمن عشق است، باور دارند.

گروهی از زوج ها نیز رفتار اول یعنی برقراری یک ارتباط صمیمی و ادامه رابطه جنسی را انتخاب می کنند. شاید فکر کنید که به هر حال تمامی زوج ها ارتباط صمیمی و رابطه جنسی خود را ادامه می دهند، اما در واقع این طور نیست. برقراری این ارتباط بسیار سخت است و زوجی موفق می شود که رابطه جنسی از حالت مردانه به زنانه تغییرشکل پیدا کند. به عبارت ساده تر باید گفت ماه عسل نوعی رابطه جنسی مردانه است؛ پر از اشتیاق، حرکت و میل. در نهایت ماه عسل شکل رابطه جنسی زنانه می شود.

ارتباط صمیمی یک رابطه جنسی زنانه، آرام احساسی، بدون هدفی خاص با نوازش و ارتباط بیشتر را پدید می آورد.

مرد در رابطه جنسی چه زنی را می‌پسندند؟ رفتار‌‌‌‌های جنسی زنان

فاز سوم:زندگی زناشویی

معمولا زمان زیادی می خواهد تا زوجین در فاز دوم موفق شده و وارد فاز شوند در صورتی که مردان بپذیرند که تسلیم همسر خود شوند و به دنیای ناشناخته و جدید او پا بگذارند فاز سوم آغاز می شود. یعنی یک زندگی زناشویی همراه با عشق. در این فاز لحظاتی آرام، احساسی، با نوازش و به دنبال آن لحظاتی پرشور و با هیجان در انتظار همسران است. فراموش نکنیم هیچ رابطه جنسی ای بهتر از دیگری نیست. آنچه سبب جذاب شدن یک رابطه جنسی می شود، خلاقیت زن و مرد است. فاز سوم از آنجا که همه زنانه و هم مردانه است، می تواند تا ابد ادامه یابد و هرگز تمامی ندارد.


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نود نگاهی متفاوت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]