بهترین قرص تاخیری در داروخانه ها کدام اند؟ بهترین قرص تاخیری خارجی داده های زیادی از مشکل زود انز

جمعه 9 دی 1401
16:12
هیمس

بهترین قرص تاخیری در داروخانه ها کدام اند؟

بهترین قرص تاخیری خارجی

داده های زیادی از مشکل زود انزالی و اختلال نعوظ مردان مبتلا به دست ما رسیده، وجود دارد. ولی به خاطر تحقیقات دانشمندان، از هر چند مرد ایرانی یک نفر این موارد را تجربه کرده یا می کنند. اما عصر جدید برای بیشتر مشکلات یک جوابی دارد.درمان سریع و تاثیر گذار برای این مشکل، مصرف قرص تاخیری است.

برای هر زوجی داشتن یک رابطه جنسی مناسب جزو ضروریات است. این خواسته ها نه فقط روابط خصوصی ما بین هم را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه زاد و ولد آنها نیز به امر بستگی دارد.
اما مشکلات جدی در این راه پیش می آید. شکل گیری آنها می‌تواند ریشه در درون افراد و دیگر مسائل زندگی طرفین داشته باشد. مشکلات نعوض و زود انزالی از جدی ترین مشکلات مردان است.
اگر شما نیز دارای مشکلات نعوظ و شلی الت یا زود انزالی هستید، ما در این مقاله شما را کمک خواهیم کرد تا بهترین راه حل را انتخاب کنید و یا اگر تمایل به استفاده از قرص تاخیری دارید، بهترین و قویترین آن را انتخاب کنید.
قرص تاخیری چیست

قرص تاخیری

قرص‌های تاخیری یا delay pills با بالا بردن تایم رابطه جنسی و تاخیر در آن، کمک شایانی به مدت دار شدن رابطه جنسی و در نتیجه لذت بخش تر شدن آن کمک خواهد کرد

بیشتر قرص‌های تاخیری، پیشگیری کننده ی بازجذب سروتنین (SSRI) هستند. همینطور قرص‌ها و کپسول های متفاوتی برای درمان زود انزالی و نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادامه این مقاله به تک تک آنها خواهیم پرداخت.

سفارش قرص تاخیری

دلایل زود انزالی در آقایان

موقعی کخ شخص حین رابطه زناشویی قبل از موعد مقرر ارضا شود، دارای مشکل زود انزالی است.اما اگر این مشکل را گه گاه ببینید نباید نگران شوید. اما موقعی که کنترل آن دست شما نباشد، باید به فکر درمان موثر باشند.
پژوهشگران دلایل قطعی را برای این مشکل نگفته اند ولی در کل می توان در دوسته آن را بررسی کرد: علل روحی و روانی، دلایل بیولوژیکی. در ادامه به تشریح این علت ها خواهیم پرداخت.

قرص ارکتو

یکی از جالبترین داروهای تاخیری‌های موجود در داروخانه‌ها ارکتو است. این قرص از خانواده ویاگرا بوده چرا که سیلدنافیل تشکیل دهنده بدنه اصلی این قرص است و کارکرد اصلی‌‌ آن برای درمان اختلال نعوظ است. با این قرص نیز می توانید تاخیر در انزال را تجربه کنید.
قرص تاخیری ارکتو

قرص گیاهی دایان مکس

داروی گیاهی دایان مکس در ساختار و فورمول خود از متریالی استفاده می‌کند که حداقل عوارض را برای بدن داشته باشد. کپسول دایان مکس بخار گیاهی بودن از تمر هندی نیز در آن استفاده می شود. دایان مکس گیاهی ترین قرص تاخیری است

قرص زینگا لایف

یکی قویترین محصولات تاخیری مردانه، زینگا لایف است. ترکیبات زینگا لایف عبارتست از: جینکو، جنسینگ و خارخاسک! زینگا لایف قادر است به بهبود اختلالات نعوظ و تقویت انزال کمک کند.
قرص تاخیری زینگا لایف

قرص گیاهی آفرودیت

یکی دیگر از قرص‌های خوب گیاهی برای درمان زود انزالی آفرودیت است. این قرص از جمله داروهایی است که برای بانوان نیز تجویز می‌شود.
در فرمولاسیون آفوردیت از زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک استفاده شده است. مصرف این قرص در آقایان قوای جنسی را تقویت کرده و به افزایش میل جنسی بانوان نیز کمک می‌کند.

قرص پاروکستین

پاروکستین را پزشکان برای بیماران افسرده تجویز می کنند که در درمان مشکلات جنسی و زود انزالی نیز استفاده می شود. این دارو با ایجاد حس آرامش و کنترل استرس انزال را به تاخیر می اندازد. حتما در صورت استفاده جنسی این محصول از پزشک مربوطه اجازه مصرف آن را بگیرید.

قرص سرترالین

سرترالین نیز جزو داروهای مهم ضد افسردگی برای بیماران افسرده است همچنینبرای حمله‌های پانیک اتک، اختلالات وسواس بیماران، اختلال استرس پس از سانحه، اختلال اضطراب اجتماعی از آن استفاده می شود. این قرص تاخیر دهنده که برای افسردگی نیز تجویز می شود، حتما برای مصرف باید به میزان ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم و تحت نظر پزشک مصرف گردد.
قرص تاخیری سرترالین

قرص داپرولانگ

قرص داپرولانگ ۳۰ حاوی ۳۰ میلی گرم قرص تاخیری داپوکستین است که سبب دیر انزالی می‌شود. این قرص را به‌علت وجود داپوکسیتین در فرمولاسیون آن، نباید هر روز و به‌صورت مداوم مصرف کنید.
داپرولانگ برای استفاده افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله مناسب است. این دارو نیز حتما با تجویز پزشک مصرف شود و از خوردن خود سرانه آن دوری کنید.
قرص داپرولانگ اصل

قرص داپوژیل

مصرف داپوژیل می تواند قرص تاخیری خوب برای شما باشد همچنین کنترل بالایی روی زمان آن داشته باشید. قرص داپوژیل الحاوی در پکیج ۴ تایی تنها با ارائه نسخه پزشک مربوطه در داروخانه‌ها عرضه می‌شود. از خوردن بیش از یک قرص داپوکستین در هر ۲۴ ساعت اکیدا پرهیز کنید.
قرص داپوژیل

قرص تادارکس

تادارکس برای نعوظ مردان کاسازتر است اما از آن به عنوان قرص تاخیری نیز یاد می شود. این قرص برای تقویت جریان خون در آلت آقایان بی نظیر است. مکانیسم اثر قرص تادارکس ۲۰ (تادالافیل) برای درمان ناتوانی جنسی است که می توان آن را نیم ساعت قبل رابطه مصرف کرد.
قرص تادارکس

قرص اس دی اف

از قرص‌ (اس دی اف۵۰mg(سیلدنافیل) می توانید هم برای درمان نعوظ ضعیف و هم برای درمان زود انزالی بهره بیرید. قرص اس دی اف مرهم دارو همزمان با دیگر قرص هایی نعوظ کارایی دارند، نباید مورد مصرف قرار گیرد.

قرص یا کپسول تاخیری دیلی کیم ممسک

دارو یا قرص دیلی کیم ممسک یک داروی تاخیری قوی مفید بوده و ترکیبات آن کاملا گیاهی و طبیعی می باشد. عصاره اصلی و ساختار آن از تمر هندی است که کمترین عوارض را برای بدن دارد. دیلی کیم ممسک علاوه بر تاخیر در انزال می توان در شق کردن آلت نیز مفید باشد. برای مصرف آن بهتر است ۲ ساعت قبل رابطه اقدام کنید.
چند تا پیشنهاد افزایش سایز الت مردان:

قرص سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما

یکی از قوی ترین و بهترین قرص تاخیری‌های گیاهی موجود در داروخانه sinorex سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما است. محتوای طبیعی و گیاهی زیادی مثل جنسینگ، جینکوبیلوبا و یوهمبین به‌کار رفته است.
کپسول سینورکس آر ایکس به بهبود قوای جنسی مردان کمک کرده و همچنین بر رفع اختلالات نعوظ در مردان به تقویت جسمی و روحی مردان نیز کمک می کند.
قرص زود انزالی یا تاخیری

سوالات رایج درباره انواع قرص های تاخیری خارجی و گیاهی

شاید برای شما نیز سوالاتی در مورد کیفیت و مصرف قرص های تاخیری پیش آید که ما در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد

۱- مدت زمان تاثیر قرص های تاخیری چقدر می باشد؟

مقدار تاثیر قرص تاخیری به دوز مصرفی آن مربوط است. ولی در کل اثر آن کمتر از ۲ ساعت و بیشتر از نیم ساعت است.

۲- آیا قرص های تاخیری برای درمان مشکلات نعوظ نیز مفید است؟

نمی‌توان به صراحت گفت که همه قرص های تاخیری برای درمان نعوظ نیز مفید است. عضی از این قرص های تاثیر زیاد و بعضی دیگر نیز تاثیر ضعیفی بر نعوظ دارد. بر این اساس شما باید قرص را انتخاب کنید که مناسب مشکلات جنسی شما باشد.

۳- آیا اختلال نعوظ را می توان قطعی درمان کرد؟

هیچ درمان قطعی و همیشگی برای نعوظ در دنیا وجود ندارد. شما می توانید با انواع قرص های تاخیری و وکیوم مردانه و یا راه های پزشکی به درمان مقطعی آن بپردازید و انزال خود را بیشتر کنترل کنید.

۴- بهترین زمان مصرف قرص تاخیری

زمان مصرف قرص تاخیری با دیگر قرص های متفاوت است چرا که دوز مصرف آنها باهم فرق دارند. بعضی از قرص های تاخیری در زمان کمتری اثر خود را می گذارد و بعضی نیز در تایم بلند مدت. اما به‌طور میانگین زمان بین نیم ساعت تا ۴ ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی است.

۵- عوارض قرص های تاخیری چیست؟

عوارض هر قرصی تقویت جنسی و تاخیری بسته به بدن فرد و ساختار قرص متفاوت است. از عوارضی شایع‌تری که بعضی از داروهای تاخیری در بدن نشان می‌دهند می‌توان به خواب‌آلودگی، عصبی شدن، خارش، سوء هاضمه، توهم و اختلال خواب، درد های عضلانی، بی‌قراری، استرس و افسردگی اشاره کرد.

۶- قرص تاخیری اصلو خوب را از کجا بخریم؟

نمونه‌های فیک و تقلبی زیادی برای درمان اختلات زود انزالی و نعوظ وجود دارد. این داروها علاوه بر آن که مشکلات جنسی شما را درمان نمیکند هزینه های زیادی نیز خواهید پرداخت. شما با خرید قرص تاخیری اصل از داروخانه‌ کوثر طب kosartebs.net می‌توانید نسبت به کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کرده و مشکلات نعوظ و زود انزالی خود را درمان کنید.

داروخانه کوثر طب یک مرکز خرید داروهای توان بخشی جنسی زوجین است. شما با خرید نیازهای جنسی و زناشویتان از این داروخانه دیگر نیازی ندارید تا نسبت به کیفیت محصولاتتان نگرانی داشته باشید.

به امید دیدار مجدد شما عزیزان


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نود نگاهی متفاوت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]